Создание нового пароля

Місто доставки Почніть вводити назву міста
  • Мова сайту: УКР

(044) 391 4...
Дізнатися статус замовлення

Введіть ваш номер замовлення у форматі 10 цифр, для отримання його статусу

Статус:
Дата:
Адреса:
Сума:
Ошибка

Перед тим як подзвонити

Шановний покупець!

Ми дуже хочемо, щоб всі ваші замовлення були оброблені і доставлені вчасно. На цій сторінці зібрані відповіді на найбільш поширені питання.

В першу чергу ми обробляємо замовлення, оформлені через сайт. Якщо ж у Вас виникло питання, щодо Вашого замовлення, Ви хочете його скасувати або внести якісь зміни в замовлення - будь ласка, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії. Це дозволить нам швидко розібратися в ситуації і відповісти Вам.

Якщо у Вас є будь-які питання щодо повернення товару та сервісного обслуговування, будь ласка, відвідайте цей розділ нашого сайту, де докладно написано, як діяти в таких ситуаціях.

Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу feedback@repka.ua , щоб ми могли її отримати.

Перейдіть за посиланням, щоб дізнатися про вартість доставки та способи оплати.

Ми відповідаємо дуже швидко.

Наші телефони

Call-центр працює

Пн-Пт: 09.00 — 20.00

Сб-Нд: 10.00 — 19.00

Виберіть свій населений пункт
  • Київ
  • Одеса
  • Харків
  • Дніпро
  • Львів
  • Запоріжжя
  • Миколаїв
  • Вінниця
  • Херсон
  • Маріуполь
  • Полтава
  • Інше місто
Виберіть область
  • Івано-Франківська область
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Кіровоградська область
  • Київська область
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернівецька область
  • Чернігівська область

Ваше місто - Київ?

Ми будемо використовувати це місто для розрахунку вартості і строків доставки.

Мій
кошик

XEROX WC 3655iX

Код товару: 323442
43 266

Нема в наявності

  • В порівняння
Захист покупців
  • Обмін і повернення товару протягом 14 днів
  • Оплата при отриманні
  • Страховка при доставці замовлення
  • Гарантія від виробника
  • Термін гарантії: 12 місяців
Доставка по всій Україні

Місто:

Зробіть замовлення до
і ми вам його:.

Способи доставки:

Безкоштовна доставка
По Києву

  • Адресна доставка:
    ()
  • На склад "Нової Пошти":
    ()
  • Самовивіз з точки видачі:

У вартість доставки вже включена страховка і накладений платіж

Види оплати
  • Готівковий розрахунок при отриманні
  • Безготівковий розрахунок (ПДВ)
  • Оплата картою
mastercard
visa
Зверніть увагу:
  • Призначення: для великого офісу
  • Технологія друку: лазерна
  • Тип друку: монохромна
  • Максимальний формат друку: A4
  • Максимальна швидкість монохромного друку, стор/хв.: 45
  • Тип сканеру: планшетний
  • Датчик зображення: CIS (КДІ)
  • Інтерфейси: USB (тип B) для підключення до ПК, Ethernet (10/100/1000)
Всі характеристики
Характеристики
Системні характеристики
  • Артикул 3655IV_X
General Information
  • Гарантія, місяців 12
Основні
  • Призначення для великого офісу
  • Технологія друку лазерна
  • Тип друку монохромна
  • Максимальний формат друку A4
  • Максимальна роздільна здатність друку 1200х1200
  • Максимальна швидкість монохромного друку, стор/хв. 45
Функції копіра
  • Максимальна швидкість монохромного копіювання, стор/хв. 40
  • Роздільна здатність при копіюванні 600х600 dpi
Функції сканера
  • Тип сканеру планшетний
  • Датчик зображення CIS (КДІ)
  • Швидкість остаточного сканування 51 стор/хв
Подача паперу
  • Місткість лотків для подачі аркушів 550
  • Місткість вихідного лотка, листів 250
  • Модуль автоматичного двостороннього друку так
  • Щільність паперу 60-216 г/мІ
РК-дисплей
  • Тип (кольоровість) кольоровий
Можливості комунікації
  • Інтерфейси USB (тип B) для підключення до ПК, Ethernet (10/100/1000)
Особливості
  • Місячний об'єм друку, стор 150000
Комплектація
  • Комплект постачання Багатофункціональний принтер WorkCentre 3655IX/ Тонер-картридж (ресурс 6 100 сторінок*)/ Принт-картридж (85 000 сторінок**)/ Короткий посібник з встановлення, керівництво з/ відомостями про пристрої, компакт-диск з драйвером,/ компакт-диск з документацією
Опис

МФУ WorkCentre 3655X заменяет снятые с производства аппараты Phaser 3635MFP/X.

Новые модели Xerox WorkCentre 3655X созданы на базе технологии Xerox ConnectKey – технологии, упрощающей выполнение стандартных задач и автоматизирующей рабочие процессы, что способствует повышению их эффективности.

Устройство WorkCentre 3655X оборудовано семидюймовым цветным сенсорным экраном с понятными инструкциями и окнами справки, помогающими при выполнении операций. Доступ ко всем основным функциям устройства осуществляется непосредственно с экрана главного меню.

Дополнительный модуль Wi-Fi позволяет устанавливать аппараты именно в тех местах, где это необходимо - вне зависимости от наличия сетевых проводов. Возможность использования до 3-х дополнительных лотков увеличивает общую емкость подачи бумаги до 2350 листов. А дополнительно приобретаемая стойка (стенд) является отличным местом хранения тонер-картриджей, бумаги и других расходных материалов.

Удаленная панель управления новых устройств WorkCentre 3655X обеспечивает удобный доступ к рабочим инструментам – при этом Вы можете находиться абсолютно в любом месте. Возможности печати не ограничены территорией офиса: функция Xerox® PrintBack позволит отправить документы на печать в офис с любого устройства на платформе iOS или Android, где бы вы ни находились, а готовые документы получить по возвращению. Наличие Apple AirPrint позволяет печатать документы непосредственно с мобильного устройства iOS.

МФУ WorkCentre 3655X поставляется с картриджем, рассчитанным на 6 100 отпечатков. Для последующей работы предлагаются три типа картриджей: на 6 100, 14 400 и 25 900 отпечатков, а также барабан с ресурсом 85 000 отпечатков. Безусловным преимуществом является то, что расходные материалы продаются раздельно: можно заменить только те расходные материалы, чей ресурс исчерпан, продолжая пользоваться остальными, сокращая тем самым затраты на печать.

Простота и удобство использования
Интуитивно понятный пользовательский интерфейс, доступ ко всем основным функциям осуществляется непосредственно с цветного сенсорного экрана главного меню. Возможность создания специальных кнопок на экране, для упрощения и автоматизации рабочих процессов