- Наш телефон: (044) 391 4...
- Ваше місто:
- Дізнатися статус замовлення
- Про надійний магазин
- Як зробити замовлення
- Акції
- Оплата
- Правова інформація
- Доставка
- Гарантія і сервіс
- Контакти
Введіть ваш номер замовлення у форматі 10 цифр, для отримання його статусу
Перед тим як подзвонити
Шановний покупець!
Ми дуже хочемо, щоб всі ваші замовлення були оброблені і доставлені вчасно. На цій сторінці зібрані відповіді на найбільш поширені питання.
В першу чергу ми обробляємо замовлення, оформлені через сайт. Якщо ж у Вас виникло питання, щодо Вашого замовлення, Ви хочете його скасувати або внести якісь зміни в замовлення - будь ласка, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії. Це дозволить нам швидко розібратися в ситуації і відповісти Вам.
Якщо у Вас є будь-які питання щодо повернення товару та сервісного обслуговування, будь ласка, відвідайте цей розділ нашого сайту, де докладно написано, як діяти в таких ситуаціях.
Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу feedback@repka.ua , щоб ми могли її отримати.
Перейдіть за посиланням, щоб дізнатися про вартість доставки та способи оплати.
Ми відповідаємо дуже швидко.
Місто
- Київ
- Одеса
- Харків
- Дніпро
- Львів
- Запоріжжя
- Миколаїв
- Вінниця
- Херсон
- Маріуполь
- Полтава
- Інше місто
- Івано-Франківська область
- Вінницька область
- Волинська область
- Дніпропетровська область
- Донецька область
- Житомирська область
- Закарпатська область
- Запорізька область
- Кіровоградська область
- Київська область
- Луганська область
- Львівська область
- Миколаївська область
- Одеська область
- Полтавська область
- Рівненська область
- Сумська область
- Тернопільська область
- Харківська область
- Херсонська область
- Хмельницька область
- Черкаська область
- Чернівецька область
- Чернігівська область
Ваше місто - Київ?
Ми будемо використовувати це місто для розрахунку вартості і строків доставки.
- Про нас
- Про компанію
- Контакти
- Покупцеві
- Як зробити замовлення
- Доставка
- Оплата
- Правова інформація
- Отримання товарів, сплачених за безготівковим розрахунком
- Сервіс
- Повернення товару та гарантійне обслуговування
- Сервісні центри
Repka.ua — інтернет-магазин сертифікованих товарів, в якому турбота про клієнта та його комфорт — понад усе. На ринку України ми працюємо з 2009 року.
Серед наших партнерів такі компанії та бренди, як: Apple, Asus, Bosch, Canon, Dell, Delonghi, Epson, Gorenje, HP, Indesit, Intel, Kingston, Lenovo, LG, Logitech, Microsoft, MSI, Nikon, Olympus, Philips, Samsung, Zanussi та багато інших.
Чому Repka.ua?- Наш сайт зручний та зрозумілий для клієнтів, без зайвої інформації. Не потрібно витрачати дорогоцінний час на тривалі телефонні розмови та переписки з консультантами. Зробивши замовлення в нас, клієнт отримує його вчасно.
- У нас автоматизована система обробки та виконання замовлення, котра мінімізує час наших клієнтів, а також коректно фіксує ціни та наявність товарів.
- Асортимент нашого магазину — офіційний, всі товари мають гарантію від виробників, а гаджети підтримують українську чи російську мови.
- Ціни в нас вигідні завдяки співпраці з авторизованими постачальниками напряму.
- Ми постійно проводимо акції та розпродажі товарів.
Юридична інформація:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НРП»
Ідентифікаційний код 36469918
Місцезнаходження: 01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 44
Якість, надійність та комфорт — принципи, які ми сповідуємо в роботі з клієнтами. Переконайтесь у цьому самостійно!
За покупками!Точка видачі замовлень:
м. Київ, вул. Марка Вовчка, 18а.
Сall-центр
Пн-Пт: 09.00 — 20.00
Сб-Нд: 10.00 — 19.00
Пункт самовивозу
ЩОДЕННО З 9.00 ПО 18.00
Доставка по Києву
Тимчасово недоступна
Відправка в регіони
Щодня, крім неділі та святкових днів
Громадським транспортом
Громадським транспортом
— від ст. м. "Оболонь" на трамваї №11, 17 зупинка "Пожежне депо",
— від ст. м. "Оболонь" до зупинки "Завод залізобетонних конструкцій", далі вздож по вулиці Вербовій 400 м, по ліву сторону знаходиться магазин MOYO,
На особистому авто
— через "Караван" вздовж вулиці Лугової, поворот на промзону, на вул. Петра Дегтяренка. Далі їхати прямо 1,2 км по ліву сторону знаходиться магазин MOYO (є автостоянка),
— якщо повертати з вул. Семена Скляренка, їхати до кінця вул. Марка Вовчка, проїхати під залізничним мостом і на перехресті повернути ліворуч.
Магазин в якому здійснюється видача замовлень працює ЩОДЕННО З 9.00 ПО 18.00
Найзручніший спосіб — оформити замовлення через сайт, а не по телефону, щоб уникнути помилок в імені, адресі доставки, товарі і кількості. Все що вам потрібно зробити - це натиснути кнопку "Купити" на сторінці обраного товару і оформити замовлення. Ми зробили цей процес зручним і максимально простим. А якщо у вас залишаться питання — ми відповімо на них по телефону.
*Окрім зони активних бойових дій.
Це означає, що в вартість доставки включені:
- Комісія за післяплату
- Доставка
- Страховка
По Києву
Доставка за адресою
додому, або в офісвід 49 грн
Від 2500 грн - БЕЗКОШТОВНОСклад "Нова Пошта"
що працює заразвід 49 грн
Від 2500 грн - БЕЗКОШТОВНОПоштомат "Нова Пошта"
що працює заразБезкоштовно
Самовивіз
з працюючої точки видачіБезкоштовно
Термін доставки
Все включено!1-7 днів
По Україні
Доставка за адресою
додому, або в офісвід 49 грн
Від 2500 грн - БЕЗКОШТОВНОСклад "Нова Пошта"
що працює в твоєму містівід 49 грн
Від 2500 грн - БЕЗКОШТОВНОПоштомат "Нова Пошта"
що працює в твоєму містіБезкоштовно
Самовивіз
з працюючої точки видачіБезкоштовно
Термін доставки
Все включено!1-7 днів
*Велику побутову техніку доставляємо:
- До доступних точок самовивозу – безкоштовно. Можливість відвантаження замовлення до обраного магазину партнера визначається габаритами товару.
- На відділення компанії "Нова пошта" – згідно тарифів перевізника.
- Кур'єром за адресою - згідно тарифів перевізника. Підйом товару від 30 до 100 кг оплачується окремо. Під час розрахунку вартості підйому товару враховується фізична або об'ємна вага замовлення.
Готівкова оплата (тільки в гривнях)
Платіжними карткамиVISA/MasterCard
Безготівковий розрахунок(з ПДВ)
Оплата готівкою можлива при всіх способах доставки, а також при отриманні замовлення в пункті видачі. Після оплати, Ви отримаєте чек і гарантійний талон (и) на придбаний товар.
Оплата платіжними картками VISA/MasterCard *Оплатити замовлення можна за допомогою платіжних систем: Visa / Mastercard, Privat24, Liqpay, Portmone. Для цього, при оформленні замовлення, необхідно вибрати спосіб оплати карткою. Після цього кроку, Ваш браузер автоматично відкриє сторінку системи безпечних платежів, де необхідно буде ввести дані Вашої картки і підтвердити оплату.
Для оформлення замовлення юридичній або фізичній особі необхідно надати наступні документи:
- свідоцтво платника ПДВ (при наявності)
- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності)
- свідоцтво реєстрації підприємства (фізичної особи-підприємця)
- стаціонарний або мобільний номер телефону організації
Документи Ви можете відправити нам на пошту: feedback@repka.ua
У відповідь ми надішлемо Вам рахунок-фактуру с реквізитами нашого магазину для здійснення оплати.
Після зарахування грошей з Вами зв'яжеться наш представник і обговорить умови доставки оплаченого товару.
Для отримання товару Вам знадобиться довіреність, або кругла печатка підприємства.
Наша організація є платником ПДВ.
Юридична особа: ТОВ "НРП"
Код ЄДРПОУ 36469918
ІПН 364699126591
Зверніть увагу на правила отримання товарів оплачених за безготівковим розрахунком.
Договір публічної оферти
1. Загальні правила
1.1. Цей документ є договором публічної оферти (відповідно до ст.ст. 633, 641 ТА гол. 54 Цивільного Кодексу України). Його Умови однакові для Покупців Незалежно фізична особа, юридична або фіз. особа – підприємець
1.2. Що стосується прийняття умов цього договору, тобто. публічної оферти Продавця, споживач стає Покупцем.
1.3. Укладаючи Договір, Покупець підтверджує, що ознайомлений та погоджується з пропонованими умовами. Покупець дає дозвіл на обробку Продавцем своїх персональних даних щодо взаєморозрахунків, отримання рахунків, актів і інших документів.
Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також після закінчення його дії.
2. Визначення термінів
2.1. Продавець продає товари в магазинах та на сайті на підставі ліцензійного договору на використання торгової марки Repka.
2.2. Товаром є опублікований на сайті та виставлений на полицях магазинів перелік, на якому можуть бути вказані:
- ціна, назва та опис. Товар на сайті супроводжується його зображенням
- примітки: топ, хіт новинка, найкраща ціна.
2.3. Покупець - дієздатна повнолітня фізична або юридична особа/фізична особа-підприємець.
2.4. Замовленням є оформлена та розміщена заявка Покупця для придбання Товарів, адресована Продавцю.
2.5. Доступ до сайту магазину здійснюється в Інтернеті за адресою https://repka.ua/uk/.
2.6. Особистий кабінет у вигляді персонального розділу Покупця на сайті Продавця. Доступ до нього має лише Покупець. В особистому кабінеті відображається його персональна інформація та історія розміщених Замовлень.
3. Суть договору
3.1. Продавець зобов'язується продавати Товар на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на сайті магазину. Покупець зобов'язується сплачувати за вартість Товару.
3.2. Продавець гарантує, що Товар не передано в заставу, не перебуває у спорі, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.
3.3. Продавець та Покупець підтверджують, що цей договір не є фіктивною угодою або такою, що відбулася обманом чи під впливом.
3.4. Продавець підтверджує, що має дозволи на господарську діяльність та гарантує, що має право на реалізацію товару без обмежень, відповідно до вимог законодавства України та зобов'язується нести відповідальність у разі порушення прав Покупця.
3.5. Покупець приймає умови договору під час оформлення Замовлення, натиснувши кнопку «Купити». Надалі заперечення від Покупця позбавляє Продавця відповідальності за невиконання умов цього договору та залишає право Продавця скасувати Замовлення в односторонньому порядку.
4. Як комунікувати з сайтом Інтернет-магазину
4.1. Покупець може переглядати зміст сайту Інтернет-магазину, оформляти Замовлення, брати участь в акціях, розіграшах, а також користуватися іншими його сервісами.
4.2. Потрібна реєстрація для доступу Покупця до персональної інформації та надання додаткових можливостей роботи з сайтом Інтернет-магазину.
4.3. Під час реєстрації Покупець вводить такі дані:
- ПІБ.
- Номер телефону.
- Адреса електронної пошти.
4.4. Покупець зобов'язується надати точну інформацію себе. Продавець Не несе відповідальності за правильність даних, наданих Покупцем Під час здійснення Замовлення.
4.5. Покупець несе відповідальність за свої дії на сайті магазину під його обліковим записом та від його імені.
4.6. Продавець має право відмовити Покупцю в оформленні Замовлення, якщо Покупець порушив умови цього договору.
5. Як оформити Замовлення
5.1. Покупець сам оформляє Замовлення на сайті магазину, додаючи обрані Товари до віртуального кошика та натискаючи кнопку «Купити».
5.2. Оформити Замовлення на Товари можуть зареєстровані та незареєстровані Покупці.
6. Вартість та умови оплати
6.1. Ціна Товару визначається Продавцем та вказується на сайті Інтернет-магазину. Сумарна вартість Замовлення визначається складанням ціни всіх включених до Замовлення Товарів та вартості доставки.
6.2. Сума Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товару.
6.3. Покупець на свій розсуд вибирає зручний спосіб оплати:
- за готівку,
- за безготівковим розрахунком,
- електронним платежем,
- через платіжний термінал.
6.4. Оплата провадиться у гривнях.
6.5. Замовлення вважається оплаченим з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок продавця або його представника. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця за умовами цього договору.
6.6. Доставка Замовлення Продавцем виконується після повної оплати Товару.
6.7. Вартість Товару, вказана на сайті магазину, може змінюватись Продавцем в односторонньому порядку.
6.8. Товар не резервується до зарахування коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця. У разі необхідності повернення фінансів Покупець повинен повідомити Продавця реквізити банківського рахунку, на який необхідно перерахувати гроші.
7. За яких умов здійснюється повернення
7.1. Якщо вартість замовленого Товару не відповідає дійсності. Продавець зобов'язаний проінформувати Покупця, щоб підтвердити або анулювати Замовлення. У випадку, коли зв'язатись з Покупцем не вдалося, Замовлення анулюється автоматично. Якщо Замовлення було оплачено, Продавець повертає Покупцеві сплачену суму на банківський рахунок Покупця у встановлені законодавством України порядком та строками.
7.2. При оформленні Замовлення, Покупець погоджується, що має право повністю відмовитися від Замовлення, а не частково.
8. Що зобов'язується робити Продавець
8.1. Надавати достовірну інформацію про Товари, вартість та умови доставки.
8.2. Гарантувати відповідність якості Товару в межах України.
9. Що зобов'язується робити Покупець
9.1. Надавати Продавцю правдиву та точну інформацію про себе.
9.2. Оплачувати Товар за вказаною у Замовленнях вартістю.
9.3. Купуючи уважно оглядати товар та упаковку. У присутності представника служби доставки розкрити упаковану покупку та перевірити збереження комплектації, переконатися, чи немає пошкоджень. Розписатися у накладній (квитанції, реєстрі тощо) про отримання Замовлення.
9.4. Якщо є претензії, вимагати від представника служби доставки скласти Акт зовнішнього огляду та Акт приймання-передачі у 3-х примірниках. У акті огляду описуються пошкодження зовнішньої упаковки, а Акті прийому-передачі описуються дефекти індивідуальної упаковки товару.
9.5. Якщо при покупці порушено асортимент, комплектність або упаковка Товару, — повідомити Продавця про недоліки не пізніше 5 (п'яти) днів з моменту покупки або отримання. Предмет повертають у товарному вигляді із збереженням усіх ярликів, пломб та документації.
9.6. Надати паспортні дані для отримання Замовлення в офісі кур'єрської компанії, та особисто з'явитися з документом, що засвідчує особу.
10. Що вправі робити Покупець
10.1. Вимагати повернення оплати Товару, якщо Продавець не виконує умов Замовлення.
10.2. Змінювати Замовлення до його оплати.
10.3. Вчасно пред'являти претензії до якості Товару відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
11. Відповідальність Покупця та Продавця
11.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду Покупцю, якщо той неналежно використав Товар.
11.2. Продавець не несе відповідальності за несвоєчасне виконання Замовлень та своїх зобов'язань, якщо Покупець надав неправдиву інформацію про себе.
11.3. Продавець і Покупець однаковою мірою відповідальні за виконання зобов'язань щодо цього Договору відповідно до законодавства України.
11.4. Продавець та/або Покупець не несуть відповідальності за невиконання своїх зобов'язань при форс-мажорах: війні, бойових діях, землетрусі, повені, пожежі, дії органів державної влади, зміні митних правил, обмеженні імпорту та експорту, що виникли незалежно від волі Продавця та/ або Покупця після укладання цього договору. Сторона, яка не може виконати своїх зобов'язань, негайно повідомляє про це іншу Сторону та надає документи, видані уповноваженими органами.
12. Політика захисту персональних даних
12.1. Надаючи свої персональні дані, Покупець добровільно погоджується на обробку та використання інформації про себе без обмеження терміну дії Договору.
12.3. Продавець використовує персональні дані для надання та просування послуг.
12.4. Продавець зобов'язується зберігати в секреті інформацію, отриману від Покупця, крім випадків, коли розкриття персональних даних встановлено вимогами законодавства.
12.5. Продавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань, якщо інформація про Покупець не відповідає дійсності.
13. Розсилки та інформаційні повідомлення
13.1. Реєструючись на сайті Інтернет-магазину, Покупець дає Продавцю згоду на отримання SMS та повідомлень на свій е-мейл.
13.2. Покупець у будь-який момент може відписатися від отримання розсилки в тілі листа розсилки (натиснувши на посилання «Відписатися» внизу листа). Також можна зателефонувати за номером гарячої лінії 0800300603 (безкоштовно з стаціонарних телефонів, з мобільних - згідно з тарифами оператора).
14. Другорядні умови
14.1. Цей договір є дійсним у рамках законодавства України.
14.2. Суперечки між Покупцем та Продавцем вирішуються шляхом переговорів. Якщо не вдалося врегулювати розбіжності, Покупець або Продавець можуть звернутися до суду для вирішення спірного питання.
14.4. Продавець має право вносити зміни до тексту цього договору на власний розсуд у будь-який момент та без попереднього повідомлення Покупців. Актуальна інформація у договорі завжди доступна на сайті Інтернет-магазину.
14.5. При виникненні претензій Споживач має право зателефонувати до кол-центру компанії за телефоном (044) 391 46 03.
ФО може отримати товар особисто при пред'явленні оригіналу документу, що посвідчує особу. ФОП може отримати товар особисто, або виписати довіреність на підрядного співробітника (довіреність можна відправити за допомогою програми М.Е.Doc, для перегляду алгоритму створення і відправки довіреності перейдіть за посиланням.
При отриманні необхідно мати при собі довіреність на одержувача, ксерокопію паспорта ФОП (із зазначенням достовірності) і ксерокопію паспорта одержувача (із зазначенням достовірності). Доставка можлива в пункт самовивозу, адресна доставка по Україні або на відділення перевізника «Нова Пошта».
Отримання товарів представником юридичної особи:Замовлення може отримати тільки той, хто вказаний в довіреності за наявності підтвердних документів або директор при наявності виїзної печаті.
Необхідні документи:
- Оригінал довіреності та оригінал документу, що підтверджує особу.
У своїй роботі ми неухильно дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів»
На усі товари поширюється гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника. Він вказаний в гарантійному талоні, а також в картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що ваша покупка забезпечена гарантією, є чек і гарантійний талон.
Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Поширені запитанняПовернення товару протягом 14-ти днів з дня покупки
Ви маєте право на повернення НОВОГО товару протягом 14-ти днів з дня покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Для того, щоб повернути товар, повинні виконуватися наступні умови:
- Товар не був у експлуатації;
- Товар в працездатному стані (не зламаний);
- Збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;
- Збережена в цілісності оригінальна упаковка вироба та комплектуючих;
- Блістерна упаковка (в разі її наявності) не розкрита;
- У вас є чек або видаткова накладна на покупку товару.
Якщо товар ЗЛАМАВСЯ в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14-ть днів). В цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Ознайомтеся з розділом «Товар зламався протягом гарантійного терміну».
Куди мені звернутися, щоб повернути новий товар
В першу чергу, зверніть увагу на вимоги до товару, який вважається «новим» і може бути повернутий протягом 14-ти днів після покупки.
Для оформлення заявки на повернення товару звертайтесь за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0 800 300 603.
Товар зламався протягом гарантійного терміну
Незалежно від того, скільки днів минуло з дати покупки, якщо товар зламався в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Ми рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні і / або на сайті виробника. В цьому випадку ви можете особисто контролювати хід ремонту виробу. До того ж, ви заощадите кілька днів, які потрібні на пересилку виробу до Києва і назад. Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете звернутися до нас. Зверніть увагу на розділ "Як мені оформити повернення товару, при пересиланні".
Сервісний центр або відремонтує ваш товар або видасть «Акт про НЕ ремонтопридатність». На підставі цього акту ми зможемо вам видати новий пристрій або повернути гроші.
Як передати товар в гарантійний ремонт
Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта».
Для більш детальної інформації зверніться за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0 800 300 603.
Як оформити посилку при поверненні товару
Для того, щоб ми могли швидко і правильно ідентифікувати вашу посилку обов'язково вкладіть разом з товаром наступні документи:
Копію чека (якщо у вас немає можливості зробити копію, просто вкажіть номер чека або замовлення);
Оригінал гарантійного талона;
Заявку в довільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).
В заявці обов'язково вкажіть наступні дані:
- Номер чека;
- Контактний телефон;
- Реквізити для повернення грошових коштів;
- Якщо виріб не працює так як потрібно - детальний опис дефекту.
Будь ласка, уникайте загальних фраз: "не працює", "глючить", "висне" і т. п. Пишіть так, щоб фахівець, який буде оглядати виріб, міг швидко і однозначно зрозуміти, що саме не працює, наприклад, "при включенні вироба, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться з правого боку", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" і т. п.;
При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані
Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.
Ми не перевіряємо кожен товар перед відправкою. З двох причин. Перша - естетична. Багато наших покупців хочуть отримати новий товар, який до них ніхто не відкривав. Друга - економічна. Перевірити кожен товар досить дорого і довго. Отже, це позначиться на вартості наших послуг в сторону підвищення і швидкості виконання замовлень, а нам би цього не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. Тому, простіше поміняти один товар з сотень, ніж перевіряти кожне замовлення.
При отриманні замовлення я не виявив гарантійний талон виробника?
Зараз все більше виробників відмовляються від практики надання «своїх» гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному вигляді як у виробника, так і у сервісних центрів. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину.
Нижче наведено список деяких виробників, які не надають оригінальні гарантійні талони: AMD, Biostar, Dell (крім моніторів), Fujitsu, Gigabyte, Goodram, Hitachi, HP, Hynix, Inno, Intel, Kingston, Lenovo (Ноутбуки), MSI, Samsung (SSD і оперативна пам'ять), Silicon Power, Toshiba, Transcend, WD.
У разі, якщо у вас залишилися питання по гарантійним зобов'язанням, ви можете звернутися в українське представництво виробника і отримати відповіді на питання, що вас цікавлять.
В яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні
Будь ласка, зверніть увагу, що сервісний центр, швидше за все, відмовить в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:
- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- порушені гарантійні пломби;
- порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;
- відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний і / або IMEI номер був змінений, стертий або не може бути встановлений;
- несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей.
Виробник звільняється від гарантійних зобов'язань у наступних випадках:
- природний знос виробу;
- механічні або інші пошкодження виробу, що виникли в процесі експлуатації (в тому числі в результаті стихійних лих, порушеннях умов зберігання, порушеннях температурного режиму і т.п.);
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;
- пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».
Я втратив гарантійний талон
Для того, щоб відновити втрачений гарантійний талон, напишіть заявку на адресу feedback@repka.ua.
У заявці вкажіть:
- причину звернення;
- номер замовлення (якщо не пам'ятаєте, досить номера телефону, який був зазначений при оформленні замовлення);
- контактний номер телефону.
Коли мені повернуть гроші за повернений товар
Якщо мова йде про новий товар, який повертається протягом 14 днів після покупки, то максимальні терміни наступні:
Експертиза - 7 днів з дня отримання
Повернення грошей - 7 днів після закінчення експертизи.
На практиці, терміни істотно менше. Як правило 3-5 робочих днів на експертизу і на повернення.
Сервісні центри
Виберіть бренд
- 0-9
- a
- b
- c
- d
- e
- f
- g
- h
- i
- j
- k
- l
- m
- n
- o
- p
- q
- r
- s
- t
- u
- v
- w
- x
- y
- z
- а
- б
- в
- г
- д
- е
- ё
- ж
- з
- и
- к
- л
- м
- н
- о
- п
- р
- с
- т
- у
- ф
- х
- ц
- ч
- ш
- щ
- э
- ю
- я
Порядок звернення
Порядок звернення
Ви можете здійснити передачу товару, придбаного в нашому магазині, для ремонту в гарантійний термін брата в один з авторизованих сервісних цетрів, адреси яких вказані на гарантійному талоні вашого вироби або на нашому сайтіДетальніше про повернення і гарантії ви можете ознайомитися у відповідному розділі.
- Apple
- Смартфони, планшети, смарт-гаджети
- Ноутбуки, комп'ютери
- Ігрова зона
- Комп'ютерні комплектуючі
- ТБ, проектори та аудіо
- Фото і відео
- Електроживлення
- Офісна техніка
- Велика побутова техніка
- Кліматична техніка
- Усі категорії
- Аксесуари до кліматичної техніки
- Бойлери
- Газові колонки
- Вентилятори
- Витяжні вентилятори
- Кондиціонери
- Метеоприлади
- Обігрівачі
- Теплові гармати
- Газові котли
- Електричні котли
- Радіатори опалення
- Тепла підлога
- Осушувачі повітря
- Зволожувачі повітря
- Очищувачі повітря (мийки повітря) Усі категорії
- Кліматична техніка
- Дрібна побутова техніка
- Дитячі товари
- Взуття, одяг та аксесуари
- Краса і здоров'я
- Посуд
- Товари для дому
- Побутова хімія та господарські товари
- Дача, сад та город
- Інструменти
- Автотовари
- Зоотовари
- Туризм та спорядження
- Туризм
- Усі категорії
- Аксесуари до туристичних пальників
- Гамаки
- Дорожні сумки і валізи
- Їжа для походів
- Карабіни
- Мультитули
- Портативні сонячні ЗП
- Посуд для приготування на вогні
- Спальні мішки
- Трекінгові палиці
- Туристичний посуд
- Туристичні аксесуари
- Туристичні пальники (примуси)
- Туристичні ножі
- Туристичні рюкзаки
- Туристичні столові прилади
- Фляги та ємності для води
- Ліхтарі Усі категорії
- Спортивна зйомка
- Велосипеди та аксесуари
- Туризм
- Послуги
© 2024 Надійний інтернет-магазин Repka.ua
09:00 - 20:00 (Пн-Пт)
10:00 - 19:00 (Сб-Нд) 0 800 300 603 Дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні - безкоштовно
- Як зробити замовлення?
- Доставка
- Оплата
- Правова інформація
- Зворотній зв'язок
© 2024 Надійний інтернет-магазин Repka.ua
Sense Production