Місто доставки Почніть вводити назву міста
  • Мова сайту: УКР

(044) 391 4...
Дізнатися статус замовлення

Введіть ваш номер замовлення у форматі 10 цифр, для отримання його статусу

Статус:
Дата:
Адреса:
Сума:
Ошибка

Перед тим як подзвонити

Шановний покупець!

Ми дуже хочемо, щоб всі ваші замовлення були оброблені і доставлені вчасно. На цій сторінці зібрані відповіді на найбільш поширені питання.

В першу чергу ми обробляємо замовлення, оформлені через сайт. Якщо ж у Вас виникло питання, щодо Вашого замовлення, Ви хочете його скасувати або внести якісь зміни в замовлення - будь ласка, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії. Це дозволить нам швидко розібратися в ситуації і відповісти Вам.

Якщо у Вас є будь-які питання щодо повернення товару та сервісного обслуговування, будь ласка, відвідайте цей розділ нашого сайту, де докладно написано, як діяти в таких ситуаціях.

Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу feedback@repka.ua , щоб ми могли її отримати.

Перейдіть за посиланням, щоб дізнатися про вартість доставки та способи оплати.

Ми відповідаємо дуже швидко.

Наші телефони

Call-центр працює

Пн-Пт: 09.00 — 20.00

Сб-Нд: 10.00 — 19.00

Виберіть свій населений пункт
  • Київ
  • Одеса
  • Харків
  • Дніпро
  • Львів
  • Запоріжжя
  • Миколаїв
  • Вінниця
  • Херсон
  • Маріуполь
  • Полтава
  • Інше місто
Виберіть область
  • Івано-Франківська область
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Кіровоградська область
  • Київська область
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернівецька область
  • Чернігівська область

Ваше місто - Київ?

Ми будемо використовувати це місто для розрахунку вартості і строків доставки.

Мій
кошик

Як зробити замовлення
Пошук і вибір товару
Додавання в кошик
Оформлення замовлення
Обробка та доставка замовлення

Найзручніший спосіб — оформити замовлення через сайт, а не по телефону, щоб уникнути помилок в імені, адресі доставки, товарі і кількості. Все що вам потрібно зробити - це натиснути кнопку "Купити" на сторінці обраного товару і оформити замовлення. Ми зробили цей процес зручним і максимально простим. А якщо у вас залишаться питання — ми відповімо на них по телефону.

Пошук та підбір товару:
В меню оберіть категорію товарів що вас цікавить і перейдіть в каталог
Скористайтеся фільтром, щоб підібрати товар який максимально відповідає вашому запиту
Ви можете скористатися пошуком на сайті щоб швидше знайти товар або категорію товарів що вас цікавить
Якщо шукаєте товари зі знижками або подарунками — перейдіть в розділ "Акції"
Щоб відкласти покупку вподобаного вам товару на майбутнє, збережіть його в своєму списку бажань.
Додавання в кошик:
На картці товару ви знайдете ціну, опис, рейтинг та відгуки про товар
Вкажіть місто доставки щоб дізнатися, коли цей товар може бути вам доставлений
На картці товару вказана вартість доставки в залежності від способу і об'ємної ваги товару (страховка і післяплата вже включені)
Якщо вам складно визначитися або розібратися з характеристиками — скористайтеся порівнянням товарів
Натисніть на кнопку "Купити зараз" на сторінці обраного товару щоб додати товар в корзину.
Оформлення замовлення:
Щоб оформити покупку товару, натисніть на кнопку "оформити замовлення" в кошику
Введіть контактні дані одержувача, виберіть місто і спосіб доставки, спосіб оплати
Якщо ви хочете оформити замовлення від імені юридичної особи, вам необхідно зареєструватися на сайті
Перевірте дані та натисніть кнопку "Підтверджую замовлення". Ваше замовлення відразу ж буде відправлене в обробку.
Обробка замовлення:
Після того як замовлення оформлене, вам прийде СМС і email з детальною інформацією про замовлення
Ви можете дізнатися статус замовлення або відстежити його в особистому кабінеті
В особистому кабінеті в розділі "Мої замовлення" ви можете редагувати замовлення або скасувати його, якщо воно ще не було відправлене
Коли ваше замовлення надійде до відділення служби доставки або буде видане кур'єру, вам прийде повідомлення.