Місто доставки Почніть вводити назву міста
  • Мова сайту: УКР

(044) 391 4...
Дізнатися статус замовлення

Введіть ваш номер замовлення у форматі 10 цифр, для отримання його статусу

Статус:
Дата:
Адреса:
Сума:
Ошибка

Перед тим як подзвонити

Шановний покупець!

Ми дуже хочемо, щоб всі ваші замовлення були оброблені і доставлені вчасно. На цій сторінці зібрані відповіді на найбільш поширені питання.

В першу чергу ми обробляємо замовлення, оформлені через сайт. Якщо ж у Вас виникло питання, щодо Вашого замовлення, Ви хочете його скасувати або внести якісь зміни в замовлення - будь ласка, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії. Це дозволить нам швидко розібратися в ситуації і відповісти Вам.

Якщо у Вас є будь-які питання щодо повернення товару та сервісного обслуговування, будь ласка, відвідайте цей розділ нашого сайту, де докладно написано, як діяти в таких ситуаціях.

Якщо Ви відправляєте нам посилку через перевізника, будь ласка, напишіть нам номер замовлення і ТТН на електронну адресу feedback@repka.ua , щоб ми могли її отримати.

Перейдіть за посиланням, щоб дізнатися про вартість доставки та способи оплати.

Ми відповідаємо дуже швидко.

Наші телефони

Call-центр працює

Пн-Пт: 09.00 — 20.00

Сб-Нд: 10.00 — 19.00

Виберіть свій населений пункт
  • Київ
  • Одеса
  • Харків
  • Дніпро
  • Львів
  • Запоріжжя
  • Миколаїв
  • Вінниця
  • Херсон
  • Маріуполь
  • Полтава
  • Інше місто
Виберіть область
  • Івано-Франківська область
  • Вінницька область
  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Закарпатська область
  • Запорізька область
  • Кіровоградська область
  • Київська область
  • Луганська область
  • Львівська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Полтавська область
  • Рівненська область
  • Сумська область
  • Тернопільська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Хмельницька область
  • Черкаська область
  • Чернівецька область
  • Чернігівська область

Ваше місто - Київ?

Ми будемо використовувати це місто для розрахунку вартості і строків доставки.

Мій
кошик

Повернення товару та гарантійне обслуговування

У своїй роботі ми неухильно дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів»

На усі товари поширюється гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника. Він вказаний в гарантійному талоні, а також в картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що ваша покупка забезпечена гарантією, є чек і гарантійний талон.

Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.

Поширені запитання

Повернення товару протягом 14-ти днів з дня покупки

Ви маєте право на повернення НОВОГО товару протягом 14-ти днів з дня покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Для того, щоб повернути товар, повинні виконуватися наступні умови:

  • Товар не був у експлуатації;
  • Товар в працездатному стані (не зламаний);
  • Збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;
  • Збережена в цілісності оригінальна упаковка вироба та комплектуючих;
  • Блістерна упаковка (в разі її наявності) не розкрита;
  • У вас є чек або видаткова накладна на покупку товару.

Якщо товар ЗЛАМАВСЯ в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14-ть днів). В цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Ознайомтеся з розділом «Товар зламався протягом гарантійного терміну».

Куди мені звернутися, щоб повернути новий товар

В першу чергу, зверніть увагу на вимоги до товару, який вважається «новим» і може бути повернутий протягом 14-ти днів після покупки.
Для оформлення заявки на повернення товару звертайтесь за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0 800 300 603.

Товар зламався протягом гарантійного терміну

Незалежно від того, скільки днів минуло з дати покупки, якщо товар зламався в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Ми рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні і / або на сайті виробника. В цьому випадку ви можете особисто контролювати хід ремонту виробу. До того ж, ви заощадите кілька днів, які потрібні на пересилку виробу до Києва і назад. Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете звернутися до нас. Зверніть увагу на розділ "Як мені оформити повернення товару, при пересиланні".

Сервісний центр або відремонтує ваш товар або видасть «Акт про НЕ ремонтопридатність». На підставі цього акту ми зможемо вам видати новий пристрій або повернути гроші.

Як передати товар в гарантійний ремонт

Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта».
Для більш детальної інформації зверніться за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0 800 300 603.

Як оформити посилку при поверненні товару

Для того, щоб ми могли швидко і правильно ідентифікувати вашу посилку обов'язково вкладіть разом з товаром наступні документи:

Копію чека (якщо у вас немає можливості зробити копію, просто вкажіть номер чека або замовлення);

Оригінал гарантійного талона;

Заявку в довільній формі з описом причини звернення (ремонт, повернення протягом 14 днів, інше).

В заявці обов'язково вкажіть наступні дані:

  • Номер чека;
  • Контактний телефон;
  • Реквізити для повернення грошових коштів;
  • Якщо виріб не працює так як потрібно - детальний опис дефекту.

Будь ласка, уникайте загальних фраз: "не працює", "глючить", "висне" і т. п. Пишіть так, щоб фахівець, який буде оглядати виріб, міг швидко і однозначно зрозуміти, що саме не працює, наприклад, "при включенні вироба, через три хвилини відбувається перезавантаження", "не працює USB порт, який знаходиться з правого боку", "при зйомці в режимі відео, ролики не зберігаються" і т. п.;

При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.

Ми не перевіряємо кожен товар перед відправкою. З двох причин. Перша - естетична. Багато наших покупців хочуть отримати новий товар, який до них ніхто не відкривав. Друга - економічна. Перевірити кожен товар досить дорого і довго. Отже, це позначиться на вартості наших послуг в сторону підвищення і швидкості виконання замовлень, а нам би цього не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. Тому, простіше поміняти один товар з сотень, ніж перевіряти кожне замовлення.

При отриманні замовлення я не виявив гарантійний талон виробника?

Зараз все більше виробників відмовляються від практики надання «своїх» гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному вигляді як у виробника, так і у сервісних центрів. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину.

Нижче наведено список деяких виробників, які не надають оригінальні гарантійні талони: AMD, Biostar, Dell (крім моніторів), Fujitsu, Gigabyte, Goodram, Hitachi, HP, Hynix, Inno, Intel, Kingston, Lenovo (Ноутбуки), MSI, Samsung (SSD і оперативна пам'ять), Silicon Power, Toshiba, Transcend, WD.

У разі, якщо у вас залишилися питання по гарантійним зобов'язанням, ви можете звернутися в українське представництво виробника і отримати відповіді на питання, що вас цікавлять.

В яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні

Будь ласка, зверніть увагу, що сервісний центр, швидше за все, відмовить в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:

  • на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • порушені гарантійні пломби;
  • порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;
  • відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний і / або IMEI номер був змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей.

Виробник звільняється від гарантійних зобов'язань у наступних випадках:

  • природний знос виробу;
  • механічні або інші пошкодження виробу, що виникли в процесі експлуатації (в тому числі в результаті стихійних лих, порушеннях умов зберігання, порушеннях температурного режиму і т.п.);
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;
  • пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».

Я втратив гарантійний талон

Для того, щоб відновити втрачений гарантійний талон, напишіть заявку на адресу feedback@repka.ua.

У заявці вкажіть:

  • причину звернення;
  • номер замовлення (якщо не пам'ятаєте, досить номера телефону, який був зазначений при оформленні замовлення);
  • контактний номер телефону.

Коли мені повернуть гроші за повернений товар

Якщо мова йде про новий товар, який повертається протягом 14 днів після покупки, то максимальні терміни наступні:

Експертиза - 7 днів з дня отримання

Повернення грошей - 7 днів після закінчення експертизи.

На практиці, терміни істотно менше. Як правило 3-5 робочих днів на експертизу і на повернення.